drijfstangen wegen / controleren: we accepteren maximaal 2 gram verschil tussen beide drijfstangen (voor motoren bestemd voor normaal gebruik).
demontage bouchon
Ultrasoon reinigen van krukas en de oliekanalen
Drijfstangen:
demontage van zowel de BIG end als SMALL end drijfstangringen
BIG END:
monteren van nieuwe busjes merk GLYCO of NDC
we accepteren enkel een speling tussen de 0.05 en 0.06 mm
tri-métal lagers
SMALL END:
monteren van nieuwe busjes merk GLYCO
we respecteren de toleranties van Citroën: 20,004 tot 20,006 door de busjes te honen
Monteren nieuwe bouchons voor de oliekanalen
Plaatsen van alle onderdelen in onze krukas-tool
In lijn zetten van de krukas met een tolerantie < 0,05mm
Monteren van een nieuw hoofdlager met een axiale speling tussen de 0,07 en 0,10mm maximum (Citroën tolerantie is maximum 0,14mm)
Monteren nieuwe achterste lager
Monteren nieuwe priseaslager en keerring
Controleren en monteren van het tandwiel, gelieve te noteren dat een correcte positie van het tandwiel essentieel is voor een goede motor.
Rectificatie kruktappen
nieuw achterste lager 2CV monteren
2CV tandwiel monteren ipv een Visa-tandwiel
Gelieve te noteren dat de vraag soms groter is dan het aanbod. Voor de actuele stock: gelieve ons even te bellen aub.
Prijs is inclusief inruil krukas Visa
We zandstralen de krukassen niet omdat we meer belang hechten aan een goede werking dan aan een mooi uitzicht. We garanderen wel kwaliteit op het gebied van:
perfect in lijn zetten van de krukas
gebruik juiste toleranties
kwaliteitsonderdelen
Je hebt hier wel een Visa-vliegwiel voor nodig met 6 bouten. Er is geen gat voor de ontsteking voorzien, je moet hiervoor zelf het 0-punt zoeken zoals uitgelegd in de handleiding van de multitool.